• (iOS) Last Fortress: Underground juksekode uendelige nøkler

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Last Fortress: Underground ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Last Fortress: Underground IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ juksekode uendelige nøkler ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Last Fortress: Underground 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Jeg likte spillet helt til den siste oppdateringen. De har redusert helteferdighetene av en eller annen grunn, og nå kan jeg ikke komme videre i explorer. Jeg var villig til å spille gjennom flere feil og feil, men å ta makten bort fra en av de mest avgjørende delene av angrepet og forsvaret ditt gir ikke mening for meg. Villig til å endre vurderingen min hvis den blir rettet opp.

    Elsker spillmatrisen og grafikken er utmerket. Ikke et spill du kan spille tilfeldig ettersom andre angriper deg konstant så snart nybegynnerperioden din er over, hvorfor jeg tok en stjerne av. Det bør også være en begrensning for at spillere som har spilt lenger ikke kan angripe spillere 3 eller flere nivåer under dem, for å gjøre det til et rettferdig spillefelt når du er ny i spillet. Jeg tok også av en stjerne fordi den starter deg på veletablerte verdener, i stedet for en med flertallet av nye spillere.

    Kan gi flere helter og utforske medaljer for helter å oppgradere. Ellers er det litt tøft. De nye ekstra gruvene var en god idé. Auto cook var også fantastisk. Kanskje oppdatere hastigheten til roboten og få ham til å slippe fra produksjonshelt også etter å ha kjøpt den


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :